Dag på stan!

Hej kära vänner! Idag har jag tränat, handlat lite och lunchat med Sara på stan. Jag har varit helt genomtrött idag, nu när jag kom hem känner jag mig dessutom lite krasslig. Som pricken över i:et har jag vart utelåst i denna kyla också, då min kära lillebroder inte lagt ut någon nyckel.. Skyller på det gällande min krasslighet. Nu skall familjen få skämma bort mig med varm choklad, byta tv-kanal när jag ropar på dem, handla glass och hämta tidningar - med andra ord bli mina slavar, sådana rättigheter har man som sjukling i mitt tycke!
 
Idag körde jag på en klassisk klänning från Filippa K, svarta strumpbyxor, halsband från Sand samt väska från Prada.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0