Workingmode

Halloj!
 
Först och främst måste jag säga VAD jag uppskattar våra lediga fredagar. Det är verkligen långhelg varje helg för mig numera, och det är något jag beundrar stort! Dessutom älskar jag att gå ut på torsdagar, känns som att man kan äta kakan men fortfarande behålla den, om ni förstår vad jag menar. Igår jobbade jag dubbelpass, och idag nattpass. Imorgon vankas plugg hela dagen och sedan åter till skolbänken.
 
Nu tänkte jag gå ut med mina vovvsar på en promenix, innan jag möter upp Julia i stan för lite kaffe/vinmys (återstår att se, he-he). Det gäller att ta vara på ledigheten. :-)
Mammas killar!
Hur trött såg jag inte ut igår på jobbet?! Ha-ha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0