UF-mässa!

Godmorgon alla pigga! Jag är uppe med tuppen (som inte skett på ett bra tag hehe) - vi har UF-mässa idag med alla Värmlands UF-företag. Var med förra året också, och det är riktigt givande! Jag menar man binder så mycket kontakter, tränar på att sälja och snacka, och snacka, det är något man inte kan bli för bra på trots allt. Dessutom är det väldigt många större företag som är där och kikar, jag kan inte hålla mig ifrån tanken till att möjligheten med ett nytt jobb är relativt stor. Och frestande! 
Ha-ha på tal om ingenting så ser jag tyvärr ut som ett litet yrväder idag. Nyduschat, otorkat hår och lite mascara.. Får nog smita in på toaletten och fixa mig!! Vill ju inte att folk skall tro att de talar till ett troll liksom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0