Skolböcker hit & skolböcker dit

Hallå! Sitter i bussen påväg hem ifrån stan. Skall hemma och göra massa tråkigheter, bland annat sätta igång med gymnasiearbetet - och nej, jag har inte börjat ännu... Så jag har lite att ligga i! Men men, är man en sista-minuten människa så är man. Faktum är att det här lovet bara skall gå till skolan, och så nattjobb på helgen. Med det vill jag också säga, gud vad jag längtar tills det här lovet är över! 
Något som är otroligt härligt idag däremot - är ju utan tvekan vädret! Det är ingen sol ute, men det är så varmt! Helt underbart vad man kan uppsatta det lilla. Jag går liksom ute med skinnjacka, som man längtat efter lite tunnare plagg! Skall försöka få med mig Olivia på en prommis sen. Ha det gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0