Shop til' you drop IT

Finns det någon materialist, klädesfreak, fyndare, mamma, pappa, barn, eller för att nämna något mer exakt; en vanlig människa - som inte fastnar för galna rea-fynd?! Jag gör i alla fall, och jag vet att jag är långt ifrån ensam... Original-priset är trots allt några tusenlappar dyrare, därför är det perfekt att fynda dyrare plagg under rean - det blir trots allt lite skillnad i pengar, tillskillnad ifrån ett billigare plagg.

Denna to-die-for klänningen kommer från Saint Laurent och jag skulle inte tacka nej till denna (snarare tacka ja ja ja) vare sig det vore en sommarnatt, vinternatt eller en middag ute. Jag skulle kunna tänka mig att bära den jämt, då den var så fin. Jag älskar öppningen mellan brösten - den behåller kvinnligheten, och lyckas se både elegant & lite sexig ut på samma gång. Precis de kategorier en klänning skall innehålla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0