Mer kärlek!!

Halloj kära vänner! Har varit på jobbmässan på CCC idag med mina älskade vänner! Gick faktiskt riktigt bra. Ett lyckat samtal + likaså intervju. Dessutom är det ju alltid himla bra att skapa kontakter på ett sådant här enkelt sätt!! Den ena killen som intervjuade sade liksom att han kände igen mig flera gånger - vilket är mycket möjligt, jag är ju en pratsam liten jäkel som har befunnit mig på de flesta ställen (hoppas det är ett bra tillfälle bara, ha-ha)! Sedan lunchade Ammie & Rebecka och vi andra tog en dricka på stan, pratade och stämde av lite. Bortsett ifrån det har jag hängt hos Filippa, sjungit på gator med Filippa, skrikit med Filippa, pratat allvar med Filippa och skrattat massor med Filippa! Vad vore man utan sina vänner? Brutalt fattig i livet. Kärlek är det viktigaste som finns, och en omgivning som gör det bästa av varje sekund.
Så det jag vill önska er i detta läge är; en kärleksfull dag och likaså kväll! Ha riktigt kul och umgås med människor som får er att sväva på moln. FÖR att ni förtjänar det, det gör vi alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0