@ Manikyristen

Hejsan! Idag har jag haft en riktigt lugn måndag. Vaknade utvilad hos Felicia, fixade mig iordning i godan ro och åkte till min manikyrist och gjorde manikyr. Perfekt vardagslyx och avslappning, det borde vara en vana för alla tjejer/kvinnor/flickor i mitt tycke! Sedan träffade jag på Ida och Maya på stan, fördrev lite tid och planerade helgen. Förövrigt är jag vrålhungrig, skall unna mig något riktigt gott hemma, och föräta mig på bullar - vi har nämligen UF-mässa imorgon (skall baka mängder idag). Men det är mysigt tycker jag, titta på film, baka och äta! Förena nytta och nöje är nyckeln mina vänner! 
Gjorde förstärkning med akryl på mina egna naglar. Självklart pryder jag naglarna med stolthet Chanel... 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hallå passa dig så inte någon blir arg nu när du inte skrev att naglar också är nått som killar borde unna sig ;)

Svar: Haha GUD vilken tur att du tillade det!! Nästan värt att ändra 😉😉 eller reta lite extra!!
emma TORSTENSSON

2014-02-17 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0