Så enkelt, så gott!

Jag är ju visserligen inget hälsofreak, men så onyttigt är faktiskt inte detta (som det kanske ser ut..) skall ni veta! Banansmoothie (som är den godaste jag någonsin gjort), pestopasta med kvarg och ketchup (japp, jag är galen i sånt, haha). Det är så lätt att slänga ihop, men kan fasen gå före diverse finrätter enligt mina smaklökar!
 
Banansmoothie innehåller: banan, vaniljkvarg, lite mjölk, massor av is och kanel! Ni måste testa den! Och nej jag har inget mått på hur mycket som behövs, enligt mitt tycke skall man gå efter varje enskilt tillfälles smak och känsla! Hur som helst, ni kommer inte att bli besvikna kan jag garantera!
 
Nu skall jag ta en lång och varm dusch, blev helt plötsligt väldigt frusen, ha-ha, och trots det skall jag minsann dricka en iskall smoothie... Nåja, får skylla mig själv. Ikväll skall jag möta upp mamma & vänner till familjen för ett glas vin. Mysig onsdagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0