En mysigare måndagskväll

 
Hej mina vänner!
Har tillbringat min kväll hos Felicia och tagit det lugnt. Ett tag var våra sleepovers en tvungen standard, men det har runnit ut lite ur sanden tyvärr.. Nåja, bättre sent än aldrig! Och när det är myskväll, ja då finns det bara ett sätt för mig att göra det på: handla utan begränsning och godis i mängder! Lider nämligen utav värsta (då menar jag värsta) beslutsångesten, så det slutar alltid med att jag köper allt, ha-ha. Borde skämmas, men näh, jag gör faktiskt inte det, det tillhör vem jag är det här! Om jag så skall shoppa kläder, godis eller prestera på jobb. Allt eller inget!
 
Just det, var på vårdcentralen förut med Felicia - då vi inte hade något att göra (som de dagdrivare vi är) kikade vi in där helt omedvetna att man var tvungen att boka en tid (tydligen viktigt enligt damerna *host* tanterna där, trots att de hade brist på besök). I alla fall fick jag en tid hos en kurator, då jag trott ett tag att jag har; ADHD utav olika anledningar. Kuratorn som jag då går in till, råkar vara 25 år, fräsch, trevlig man och med glimten i ögat. Tror ni det gick att öppna sig för denna herre?! Njaaa... Istället går jag därifrån med ett osäkert leende och nyanmäld på en stresskurs. Ja, ni hörde rätt. Jag blev lite svag där inne. Inga mer snygga kuratorer för min del (åtminstone inte för ett besök av den anledningen) he-he.
 
 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0