Underbara fredagar!

Hej mina vänner!
 
Jag har precis kommit hem ifrån jobbet och skall snart återvända dit igen (är ni förvånade..?) blir ett 17 h pass idag på Rimi. Annars så har jag sprungit på stan och fixat lite ärenden i form av begär.. Jag har nämligen blivit totalförälskad i en skinnjacka, och är man det, finns det i min värld ingen fråga om saken, den skall bli min. Problemet är bara att den är i Stockholm och jag i Oslo, det finns bara en 34a, och jag har bara tillgång till en ''vip-sale'' tills idag. Var givetvis väldigt bekymrad över detta då pengar som jag överför till min väninna i Stkhm inte blir överförda förräns på måndag...
 
Men! Till min stora lycka, efter att ha pratat med en engelsktalande italienare på Hugo Boss, berättat min sits och hur allvarligt detta skinnjacke läge faktiskt är.. Det är inte varje dag man finner en perfekt skinnjacka trots allt! Denna kloka herre hänvisade mig till butikschefen och efter lite fjäskande, ok han var en ängel från början, så är nu skinnjackan undanlagd till på måndag + jag har tillgång till rabatten! Hur snällt är inte det!
 
Nej nu är det dags att sticka. Har lite bråttom, eller väldigt bråttom (som i vanlig ordning dessvärre..) Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0