Trött, tröttare, Emma

Godkväll!
 
Har haft en sömn på ca 3 h inatt och därefter ett jobbpass på det. Var mellan gränsen att somna på jobbet - eller vara övertrött och superpigg, till min stora tur blev jag givetvis övertrött & superpigg.... Ni som känner mig blir nog inte förvånade! Energi är åtminstone inte så sällsynt i min lilla värld!
 
Efter jobbet så trallade jag runt på stan lite. Jag gillar att strosa runt själv, man får liksom syn på saker som man annars inte skulle stannat för, eller upptäckt. Köpte ett nytt nattlinne, ansiktsmasker, smycken & en bra bok.
 
Nu ligger jag i lägenheten och håller på att förbereda en liten födelsedagsmiddag med väninnorna, det kommer inte bli så stort som jag haft förut.. Nu är det bara mina främsta favoriter och det ser jag så fram emot! Blir så mycket mer intimt, nära och djupt med en mindre grupp och bättre vänner. Har tagit en varm dusch, lagt på ansiktsmask, tänt lite ljus och satt på mig mina nya mystofflor. Vad mer kan man kräva utav en torsdag?? Och ja, detta slår faktiskt en utekväll idag, som från början var planen.. Men Emma tackade faktiskt nej, hör & häpna!
 
Blir en tidig kväll idag. Imorgon väntas ett 16 h långt arbetspass, så det gäller att vara utvilad. Ha det gott.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker du är :)

Svar: Snäll du är:)
emma TORSTENSSON

2014-12-21 @ 03:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0