Alla älskar fredagar.

Hej alla kära! Jag har precis vaknat till liv och ätit lite lax, Robin åt halvrå, typ halstrad lax igår, vilket jag inte hade en aning om att man kunde göra.. OK, man äter ju lax rå på sushi, men tanken har aldrig flugit in i mig att man kunde göra det till andra rätter, själv, hemma, ha-ha. Trots att det är ganska logiskt kanske.
 
Hur som haver. Skall ta en snabbdusch och fixa iordning mig lite. Emmsan har bjudit in för en liten julfika i hennes mysiga lilla lya! ÅH är så himla sugen på massor av pepparkakor och givetvis desto mer tjejsnack!! Ostört!
 
Ikväll vankas det ett nattpass och imorgon ett dubbelpass. Annars då? Åker till Stockholm nästa vecka med mamma, lillebror och några vänner. Jag skall faktiskt inte shoppa så mycket (har redan gjort det tillräckligt här...eller ja, tillräckligt & tillräckligt) skall söka jobb!
Outfit häromdagen. Jeans från Replay, Jacka från HunkyDory, skor från Zara, sjal från Louis Vuitton
Fina Emma häromdagen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0