Till mig själv, för mig själv!

Jag har haft en riktigt toppendag. Varit på två lyckade intervjuer, som än en gång har ledit till lite förändring.. Har bestämt mig för att byta riktning än en gång! Ni måste tycka att jag är den veligaste någonsin när det kommer till jobb (vilket jag förtillfället tycks vara), men snart skall det bli lite ordning och reda i stugan har jag tänkt. Jobb nr 1, jag kommer att tjäna mycket bättre och med mycket bättre förmåner, det är trots allt en del i varför man vill jobba i Norge. Jobb nr 2, här har jag möjlighet att binda stora kontakter och utvecklas inom det jag verkligen vill - de fina smådetaljerna i servicen. Nog om jobb för idag, jag är så nöjd i alla fall! Intervjuerna har gått jättebra, kanske ganska givet med tanke på att jag fick jobben, haha.. Dessutom är jag så längtansfull, det känns så kul! Och det är en viktig känsla att ha i mitt tycke, hur skall man annars orka. Annars då? Jag belönade mig som vanligt med lite shopping. Skall visa er imorgon! Nu skall jag kika klart på Million dollar listening med Fredrik stjärnan Ekelund, sedan sussa gott! Längtar efter att jobba på Karlstads bästa resturang imorgon! Ja, Ankdammen givetvis. :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0