Söndag i mitt hjärta

Jag älskar söndagar. Det är så himla skönt att ha en dag i veckan, helt oplanerad, inte tvungen till något, och dessutom finns det inget annat som frestar en att vilja göra något annat än att mysa/sova hela dagen. Så är det iallafall för mig. Jag menar, är man ledig en fredag känner man sig genast tvungen att hitta på något, och väljer man att inte göra det - är man orolig över att man går miste om något. Återigen, så är det i alla fall för mig.  Jag ligger i soffan och dricker te, skall boka en resa till Oslo imorgon. Ni måste tro att jag är helt besatt som flänger runt där så mycket... Men staden är ju så mysig! Och trevlig! Har dessutom fått en 2a intervju på Rimi i Oslo. Min tanke är heltidsjobbet på Egon och ett extrajobb bredvid! Har förövrigt väldigt roliga kommande saker inplanerade. Skall berätta mer om dem när jag har tid och ork att sitta vid en dator.. Blir lite tröttsamt att bara mobilblogga. Nix, nu är det dags att sova för min del, måste vara på topp imorgon! Godnatt kära ni! 
En bild från en mysig liten kräftskiva jag & några vänner hade hos Julia:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0