Pw innan jobb!

Jag gillar att få mycket gjort samtidigt. Det är lite av den person jag är, många bollar i luften, ibland lite väl många förvisso, optimistisk och vill göra allt samtidigt! Men förutom att det ibland kraschar, blir jag också väldigt effektiv. När det kommer till träning exempelvis. Jag hinner inte gymma för jag jobbar för mycket, när jag tycks vara ledig någon söndag då & då, är jag inte direkt sugen på att dra på mig träningskorna. Däremot kan jag alltid gå upp lite tidigare, göra mig iordning, ta en kaffe och välja en promenix till bussen (ca 5 km), det är ändå bara härligt och känns inte som "träning" för mig, bara en självklarhet. Eller när jag på jobbet dukar av, maxar jag alltid min styrka - ber aldrig m hjälp då jag klarar det själv! Istället för att lunka in för att hämta maten som skall serveras, springer jag (förstås när ingen ser, bland gästerna joggar jag bara lire ibland hehe..). Och på så vis tycker jag att jag lyckas få in tillräckligt med träning i min vardag! På mitt jobb börjar man alltid svettig - och avslutar det likaså! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0