Påväg hem!

Hej på er! Sitter i bussen påväg hem från Oslo. Är hemma vid 4 så skall möta upp Fia på stan för ett glas vin eller liknande! Saknar min bästis! 
Hann med lite mer shopping innan det var dags för hemfärd! Har köpt en necessär från Louis Vuitton, i Damier mönstret så jag kan matcha med väskan jag har, och weekendbagen jag skall köpa  nästa vecka. En jättefin linne-blus och ett par byxor från Hugo Boss, och tillsist ett par klacskor från Bianco, köpte dem då mina andra gick sönder igår.. Osmart dock då jag kom i underfund med att jag inte kunde gå i dem, lol, haha. Och cappucinos har varit mig trogen under hela vistelsen! Det enda spm är synd är att det är så få anställda som serverar en bra latte/cappucino, antingen för varm (kaffebönan blir besk) eller alldeles för "skummig" mjölk med massa bubblor. Kalla mig divig men när jag beställer så vill man ha det man betalar för! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0