Oslodags!

Det tog verkligen bara ett dygn för mig - att börja älska denna stad. Så mysig, glad och trevlig! Enda nackdelen jag hittat ännu är lyxbutikerna, Mulberry-butiken hade repor på bänken där de fina väskorna stod. Tycker att det försämrade min njutning till elegansen. Haha, ok, kanske både låter och är ett larvigt problem! Men då förstår ni också att 1. Jag är lite larvig ibland, och 2. Vad lite jag hade att klaga på! Ikväll skall jag på en arbetsintervju som hovmästare/värdinna somsagt, är faktiskt inte alls nervös, även om jag borde vara det, då detta är något jag aldrig testat på förut, dessutom stod det  i ansökningen: "bör ha god ekonomisk förståelse, vara väldigt noggrann" - noggrann är jag förvisso när det gäller jobb, men ekonomisk förståelse har jag absolut inte och dessutom är jag världens största optimist. Ibland måste man inse sina svagheter. En sak som är säker är i alla fall att får jag detta jobb skall jag göra mitt yttersta i alla lägen. Önska mig lycka till kära ni! 
Puss på livet 😃 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0