Oslo gör mig galen!

... När det kommer till shopping! De har allt man behöver. Många designerbutiker, exklusiva köpcentrum och såklart alla budgetkedjor! Hittills har jag strosat på stan varje dag jag varit här, med vem? Jo enbart mig själv, de andra har jobbat - dessutom är nog jag den enda utav oss som njuter och aldrig får nog.... Har firat med mig själv också, låter kanske lite ensamt, men inte alls! Ett glas champagne, en cappucino vid Grand hotels utedervering, med ett leende på topp samtidigt som blicken nyfiket kikade efter alla som trallade förbi, eller tjuvlyssna på människors samtalsämnen, kan vara väldigt intressant för att tillägga. Shoppade lite igår men jag skall visa er när jag kommer hem, är så nöjd över mina små köp! Nu skall jag snart fixa iordning mig och gå till bussen, vill hinna köpa kaffe innan den går. Idag väntas två dubbelpass, åter till vardagen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0