När de andra går ut...

Så går jag och jobbar! Brukar vanligtvis känna mig duktig, men näh, idag känner jag mig bara jäkligt avundsjuk. Vill dricka drinkar, ok mestadels vin, dansa fult, snacka skvaller och även lite skit med vänner, just det, bara leva lite för kvällen också. Det var ju ett tag sedan! Därför skall jag köra stenhårt på jobb inatt, imorgonbitti och alla dagar framöver. Och när jag går ut, då skall jag köra stenhårt på festen och bara av nöjd med livet. Imorgon kväll till exempelvis. Det är inte alla som känner sig duktiga på festen, men jo, känner man sig förtjänt av det så absolut. Ioförsog förtjänar alla det bästa i deras liv.. Men den känslan kommer ju inte bara sådär ändå. Man måste liksom slita för att sedan kunna njuta till maxet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0