Lördagsmorgon

Min efterlängtade sovmorgon. Blev det så? Nej. Vid 06:09 väckte mamma mig för att fråga om vi skulle åka till Göteborg, och jag har fått ledigt idag så varför inte! Så nu sitter jag med familjen påväg till Göteborg för en liten shoppingtripp. Vi tänkte stanna över natten här. Ser fram emot en god middag på Avenyn med många goda och varierade drinkar! Jag är ju sämst på allt som har med alkohol att göra, även vin som jag förövrigt älskar, nu skall det bli ändring & jag skall minsann lära mig klassiskerna i alla fall. Pinsamt på jobbet när folk förväntar sig att man vet.. Ööööhhh ähhh ja men så kan det nog vara! Varenda gång någon frågar, haha, stackars människor som får min rådgivning. Annars så är jag taggad på en dag full av shopping, klart man är det när pappa bjuder... ;-) den äran får han inte alltför ofta! 

Min look idag! Odd molly topp som jag fick av min kära vän Sara, byxor köpte jag i Oslo från Hugo Boss, sjal från Louis Vuitton o klocka Michael Kors. Necessär hör inte till outfiten bara sminket, haha, men även den från LV. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0