Lite nytt!

Detta blev min lilla belöning efter ett heltidskontrakt med bra lön skrivit - lite shopping givetvis!
Kommer varken ihåg märke eller butik på blusen, men köpte den i samma butik som de svarta Hugo Boss byxorna, 2000 :-, blus 1500 :-, låg i en liten men väldigt fin galleria vid namn Eger. Nespressobutiken låg även i gallerian, så ni kan ju tänka er hur ofta jag var där! Och kommer vara där i framtiden! Lol. 
Pumpsen på bilden fyndade jag från Bianco (då mina andra gick sönder..) priset? 200 spänn på rea! 

Största modellen av sminkväskan i Damier. Den är större än vad den ser ut! Läder inuti vilket gladde mig, väskan kommer med andra ord inte bli förstörd av sminket och dess fläckar. Gillar att den matchar min vardagaväska. Nu är det bara weekendbagen som fattas i Damier-monogramet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0