Jobbigaste någonsin.....

Är att STÄDA. Punkt. Punkt. Punkt. Det
som är lite lustigt är att man springer och plockar (stort sett städar hela dagen) på restaurangen, men när det kommer till sitt eget hem blir det genast en svårighet. Knepigt det där. Skulle ni se mitt rum skulle ni förmodligen tuppa av, jag är en riktig slarver hemma, spm dessutom gärna har det lite stökigt - jag kan nästan trivas i röran ibland.. När röran blivit för stor däremot, är jag för lat för att plocka upp den... Hehe. Kort sagt, jag har städat rummet nu på kvällskvisten, då jag fick ledigt från jobbet, och känner mig lite extra duktig! Nu återstår det enbart att se hur länge det håller, förmodligen inte så länge. Annars då? Efter jobbet imorgon skall och några vänner ha kräftskiva och sedan gå ut! Kommer bli riktigt skoj! 

Min & Linas fina lattes idag på Ankdammen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0