Cheers for the freakin' weekend

Hejsan! Lite dålig uppdatering här på min ytliga lilla dagbok, men det är som det är! Jag fick ledigt från jobb i helgen och beslöt mig självklart för att ta vara på den. När man väl är ledig liksom, då gäller det att boka in sig själv på massa roliga saker, vilket inte brukar vara så svårt. I fredags väntades det födelsedagsmiddag som ledde till galej hos donnorna, Jennie & Hanna! Märks dock att jag tröttnat betydligt på denna stad, åkte hem direkt när festen började, haha. Men middagen, alla vänner & två prinsessor till det var förstås otroligt trevligt. Mamma väckte mig tidigt i lördags och frågade om vi skulle ta en tur till Göteborg, var egentligen mening att bara stanna över dagen, men väl i bilen ändrade vi oss och bokade hotell en natt! Alltid skönt att komma bort lite även om det tycks vara lite. Åt min favoriträtt, råbiff och drack massa goda drinkar & jag gick även ut själv! Lol. Ibland har man sina stunder. Inte lika roligt att gå ut själv spm med sina vänner, men ensam var jag dock inte länge, träffade massor av människor och skiftade lite gäng från gäng under kvällens gång! Det är trots allt viktigt att trivas med sig själv här i livet. 

Ett perfekt kalas! 

Amanda, jag och Sara! 



Cornelia & Johanna! så fina! 

Finaste värdinnorna! Grattis igen! 


Såhär såg jag ut! Redo för en kväll som började med drinkar på scandics uteservering m. Mamma och pappa. 
Började med mamma o pappa..
Gick sedan vidare ut ensam.. Här lite uttråkad på någon bar...
Här hade jag hittat två nya vänner!! 
Vi tog en bild ihop, givetvis.. Jag tröttnade på hänget och trallade från klubben som den rastlösa individ jag är.. 
Vaknade upp tidigt på morgonen och njöt av en efterlängtad frukostbuffé! Tips till er alla som skall bo på hotell i Gbg, scandic crown är helt nyrenoverat & helt sjukt fräscht! 
Denna måndag har spenderats på jobbet, karlstads lilla city & tillsist hemma på 34an med min älskade MelleMuu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0