Bästis födelsedagskalas!

Hej! Idag har jag jobbat mitt sista pass på ankdammen för sommaren, så sorgligt.. Snacka om vad jag kommer att sakna - i mitt tycke, Karlstads bästa resturang! Nog om det. Efter jobbet gick jag till Johanna som fixade mitt hår tills ikväll, blev så himla fint! Jag är alltid lika nöjd efter att Johanna har gjort mitt hår. En riktig stjärna är hon. Nu sitter jag hos min manikyrist och fixar även naglarna! Snacka om att jag kommer känna mig fräsch ikväll, ny frisör, nya naglar, nya kläder och världens bästa födelsedagsdrottning som skall firas! Denna kvällen kommer bli helt underbar. Ett perfekt avslut på denna underbara sommar i Karlstad! 
Haha har varit så stressad idag.. Har fortfarande arbetskläderna på mig.. Jaja, kunde vart värre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0