Hemma med desto mer energi!

Mötte upp Sara på stan för ett slitigt boxningspass a la oss. Vi är grymma, det kan jag konstatera! Slog ut varenda liten gnutta energi, nu när jag är hemma har jag dock mer energi än innan. Varför?? Jag har umgåtts med en underbar människa som skänker mängder av energi! Och inte tar!!
 
Tänkte börja skissa på talet jag har till imorgon nu. Och nix, det har jag inte gjort ännu, trots att jag sagt det, men jag är ju en sista-minuten person. Det vet ni vi det här laget. Vid närmare tanke tycker jag inte det känns som några som helst problem! Har haft en mun i 18 år och pratat nästan lika länge, borde fasen inte vara några problem att göra det imorgon heller! Prata är ju det bästa som finns i mitt tycke, efter skratta då förstås.
 
Så planerna för imorgon är även dem underbara.. Och slappa! Skall plugga njutandes på en uteservering i solen med Johanna innan NP. Ladda upp med grymt gott kaffe. Göra ett grymt sista tal i gymnasiet. Äta en grym lunch med Sara och köra ett likaså grymt träningspass med Sara. Mycket som är grymt nu numera!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0