Toppenkväll igår och 2xjobb idag!

Halloj alla nära kära och övriga därtill! Toppen väder idag! Absolut värt att tilläggas. Jag vaknade upp hos Elin med Filippa och henne. Hade faktiskt en otroligt rolig utekväll igår! Det hänger så många olika och intressanta människor på Koriander, i ärlighetens namn. Haha, jag beskrev det för Filippa och Elin förut; ''det är som en djungel, alla möjliga sorters människor och nationaliteter!'' Så sant som det är sagt. 
 
Igår vankades fört en vinkväll med Filippa, Elin, Stina, Julia och Frida och sedan blev det förstås en utekväll (som jag skrev här ovan) kanske inte så förvånansvärt, det blir det alltid efter några glas vin, he-he. Kort sagt, en suverän kväll och jag träffade massor utav spännande människor att kommunicera med! Som i vanlig ordning blev ämnet jobb i si så där 2h... Tycker det är så intressant att lyssna på människor med mer erfarenhet! Och säljteknik är ju aldrig fel att kunna, ju fler dörrar som är öppna desto bättre.
 
Nu kom jag precis hem ifrån stan! Har käkat lite snabbt och blir snart upphämtad utav Jennifer, skall jobba på Löfbergs ikväll och sedan Sibylla inatt. Blir ett dubbelpass idag, tur att man är en pigg individ!!
 
Hoppas ni får en underbar fredag! Och njut av vädret, skulle jag gjort om jag vore er! 
Det blev champagne och vin hela kvällen! 
Skitsnack och skratt i flera h



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0