04/8

 
God kväll! Haft en strålande tisdag idag, trots att det tycktes regna utomhus.. Det är ju faktiskt himla mysigt! Om man tar vara på vädret på rätt sätt, givetvis. Jag åkte till skolan för en riktigt soft skoldag (inte helt fel), skrev ett prov och åkte sedan till solariet i detta lilla rugg. Provet gick väldigt bra (utifrån min egna magkänsla, och den stämmer till 99,9% alltid).. Därför belönade jag mig med en mystisdag dagen till ära. Ok, vem skall jag lura, skulle belönat mig själv ändå...
 
Något jag är nöjd över på mig själv nu är i alla fall min fräscha bränna! När jag tänker efter, hur klarar man sig under dessa likbleka månader?! Jag brukar ursäkta min oskönhet på vintertiderna att jag går i ide.. Hehe. Den här veckan ser förövrigt riktigt rolig ut - som i vanlig ordning! Jag har alltid ett fullspäckat schema, jag förstår inte hur människor som inte har det, klarar sig, jag skulle tuppa av utav tristess.
 
Imorgon blir det ännu en lugn skoldag! Därefter lite mys på stan med Fia och Johanna, tänkte ta en sushilunch (haft abstinens efter det idag) och förstås några kaffepauser på det, kring stadens små fik. På torsdag vankas utekväll med väninnorna och hela helgen jobb! Ser faktiskt fram emot att jobba, ödslar så sinnesjukt mycket pengar på mina lunchar-varje-dag-och-hundra-fika-vanor på stan. Men, som sagt pengar är bara ett verktyg för allt man uppskattar och vill ha i livet! .
 
Nu skall jag sova. Hoppas ni också haft en mysig dag i rugget!
 
Två bilder som får mig att längta tillbaka! Eller längta framåt till; 1, midsommar och härliga sommarkvällar. 2, tjejmiddagar och massor av vin! Här var vi hos Manda som fyllde 18 år.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0