Nostalgi man inte får nog av!

Jag vet inte vad ni gillar för serier, filmer och allt vad som finns. Personligen har jag väldigt svårt för att titta och hålla mig fokuserad på sånt överhuvudtaget, somnar däremot alltid till filmer - men det är bara för att jag gillar att höra ljud omkring mig. Känns inte så ensamt, och dessutom släpper jag tankarna som jag annars inte gör, är världens filosoferare som aldrig tycks sluta grubbla över saker och ting! Negativt och positivt förmodar jag.
 
Hur som haver! Gossip Girl i all ära, men Segemyhr är bara för underbart. Och för underhållande. Och för igenkännande. Och för roligt. Listan kan göras lång! Jag minns för flera år sedan när pappa lånade dessa filmer från min killkompis Carl, jag tänkte liksom - vad är det där för ofrestande filmer?! Jag brukar inte gilla Svensson Svensson och sådana filmer med enbart skratt, men efter någon timmes tittande var jag som fast, så fort jag ville skratta, visste jag vad jag skulle kika på - jo, Segemyhr! Så det blev ju till en tvångsrutin. För vem älskar inte att skratta?
 
Nu har jag visserligen tappat bort dessa filmer för länge sedan... Som förövrigt var Carls, ha-ha. Men, det är sånt som händer ursäktar jag mig med. ;-) Man är ju trots allt inte mer än människa! Natten för min del spenderas i alla fall framför datorn, youtube & Segemyhr - jag rekommenderar alla som älskar att skratta - Give it a try!
Det handlar om Cilla och Fredrik som är sambos. Fredrik lite överfin och skall alltid visa upp sin prydaste sida. Jan-Olof och Anton som är inneboende, båda väldigt lustiga, den ena ett sexuellt freak och den andra lite småkorkad - tillsammanas blir dem en grymt rolig kombo! Jag vill fasen gifta mig med Fredrik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0