REKORDSNABBT & REKORDIDIOTISKT...

Jag är klar!!! Japp, jag syftar självklart på gymnasiearbetet! Arbetet som skall tyckas vara det största och viktigaste vi har under vår gymnasietid. Och jag kan säga såhär, jag råder er inte att börja ett dygn innan inlämning med det; ni kommer få stressa häcken ur er. Det har jag gjort! Jag trodde aldrig att jag skulle bli klar, men here I am! Vilken skön känsla! Rekordsnabbt och rekordidiotiskt som jag själv sade.
 
Nu har vi bara nationella prov i Svenska kvar och lite små inlämningar! Och i ärlighetens namn så ser jag fram emot Svenska-proven, speciellt det muntliga framförandet, jag tycker att det är riktigt kul att få utvecklas inom tal/argumentation i skolan - och gör det så ofta jag kan! Det börjar faktiskt kännas sakta men säkert att studenten närmar sig i kroppen... :-) Jag är nog dock den enda i min krets, som varken hittat bal eller studentklänning! Nåja, än är ingen skada skedd. Finns trots allt lite tid kvar!
 
För övrigt så har jag haft en strålande dag med väninnorna. Tog en morgokaffe med Johanna på Carli (godaste kaffet), lunchade därefter på Grodans uteservering med Felicia & Johanna - vårkänslorna var verkligen på topp. Sedan spenderade jag dagen med Fia på Waynes i några timmar! Jag brukar dock få myror i benen efter ett tag, men fikar man med Sofia.. Då går det inte att lämna fiket, hon vägrar att gå, ha-ha! Det hon vill ha är påtår efter påtår på kaffet. Vi må vara lika på många plan, men när det gäller att sitta still är hon banne mig brutal. Det är som att det sitter klister i rumpan på henne.
 
Nix. Nu är det nog bäst för mig att sova! Börjar tidigt imorgon och har en lång dag i skolan. Sov gott!








 Och Fia i ett hungrigt skick... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0