Träning!

Efter två lektioner och lunch med klass-matsen frågade jag; "när slutar vi idag då?" (I hopp om att få någon inställd lektion..) svaret? Ehh, haha-haha, Emma! Vi har redan slutat idag. Alla andra lektioner är inställda. Alltså hur kunde jag vara ovetande om det underbara?! Sådant brukar jag ändå se till att ha koll på, men icke. Det var i alla fall en helt ljuvlig överasskning! Nu sitter jag hemma hos farmor med henne och hennes väninna Gunnel, ätit kladdkaka och gjort smoothie för att fira att denna dagen är så slapp och härlig. Jag har ju typ helg jämt numera. Skall ta bussen in till stan strax igen för ett boxningspass med Sara! Sedan plugg ikväll, men det tar man då! Leva i nuet skall man trots allt göra. 😃 
Bild från i torsdags! Älskar Koriander. Utan tvekan bästa klubben i stan som jag besökt. Jag och Eva förresten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0