Shiny little day!

God morgon! Strålande väder även idag. Jag vaknade upp pigg & allert redan 05:30 imorse och har fixat och trixat lite sedan dess, även städat mitt rum lite, som inte händer allt för ofta (hehe). Just nu är jag påväg mot stan för en arbetsintervju på Waynes Coffe, med tanke på att jag brinner för service och dessutom älskar, älskar, älskar kaffe - kunde inte det här jobbet passat mig bättre. Hoppas på det bästa, jag är i alla fall taggad och känner att det här kommer bli en riktigt bra dag! Skall även inviga vår-sommaren lite extra genom picknick ute i solen sedan. Har gjort frallor med goda pålägg (mycket sallad), tagit med hemmagjorda bullar och så tänkte vi köpa med lite sushi i stan. Mmm, så gott det skall bli! Det enda som saknas här är jordgubbar, choklad och givetvis champagne! Men sådana dagar har vi tid för många och mycket utav i sommar. Det längtar jag till. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0