Äntligen!!!

Wey! Vet ni hur glad jag är förtillfället? Mötte upp väninnorna för en fika i solen, ok, egentligen så skulle vi plugga men det blev inte riktigt så.. Det blev andra samtal istället! Hur som haver, efteråt trallade vi runt lite på stan. Vet ni vad jag fann?! Jo min studentklänning! Jag tycks ju vara den enda bland mina vänner som faktiskt inte fixat något ännu, studentklänning, balklänning eller smink. Men nu så, studentklänningen är hittad och väntas på att köpas! Hittade även en jacka från Morris som även den skall inhandlas. Nu är jag lite lättad! 
Den satt alldeles perfekt på kroppen - bilden gör verkligen inte rättvisa. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt klänningen? Svara gärna!!!

2014-04-14 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0