Dagens look!

Idag har jag sett ut såhär. Hittade häromdagen något jag letat efter vä-ääldigt länge! Nämligen ett par klassiska, vida kostymbyxor. Nu tänker ni säkert såhär: kostymbyxor finns ju överallt nu??? Men icke då! Kostymbyxor med stuprör finns överallt, vida kostymbyxor som funnits i alla tider, finns absolut inte överallt.
 
Men nu har jag hittat de perfekta, efter mycket springande på stan! Jag är SÅ nöjd. Trodde aldrig jag skulle finna några som sitter såhär bra, de sitter grymt. Vet ni hur många komplimanger jag har fått i dessa?! Och vet ni vilket snyggt ass man får i dessa?! Nähä det vet ni inte, visste ni så skulle hela stan springa runt med dessa magiska.
 
Därför är jag så snäll och tipsar. Ynka 700 riksdaler från märket ''Stockholm''. Fyndade mina på MQ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0