JULLATTE

Först och främst, är det bara jag som har börjat med vinterjacka?? Redan nu?! Har sprungit runt med lite ångest i undran över om jag ser ut som en super-idiot?! Vissa säger ju att man inte ''bör'' börja med vinterjacka förrän vid november, för hur skall man annars kunna värma sig i vinter? Personligen tycker jag att man skall börja med likaså vinterjacka som vårjacka när man känner för det, alltså helt individuellt. Nåja, ett litet Emma-dilemma!
 
Förövrigt ligger jag hemma och myser på 34an. Längesedan! Och mysigt innebär förstås en riktigt smarrig jullatte, krämigt ångskummad mjölk och toppad med kanel & kardemumma. Det finns ingen som slår mig på kaffedrinkar, jag står helt och hållet för att jag är en sann mästare. Blev så glad när jag såg att mamma inhandlat en liten ''kaffekanna'' till mig, så man kan göra tjusiga figurer och söta hjärtan med mjölken, som de gör på caféer ni vet.
 
Annars så har jag en toppen-vecka framför mig! Helt och hållet jobbfri! Det vankas säljpremiär för vårt UF-företag (kommer gå galant) & tillsist, helgen skall spenderas i Stockholm med min bästa Filippa, shopping och fest utan gräns är vad som gäller. Alla behöver vi komma bort en liten bit ibland, för att koppla av & njuta utav livet, och det är precis vad vi förtjänar.
 
Snart älskling, snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0