AMANDA 18 BAST

God morgon alla kära! Igår var jag bjuden på 18-års middag hos vår lilla grevinna, Amanda! Det serverades helt deliciös trerätters, helt otroligt vad duktig hon är i köket! Till&med Per Moberg hade blivit imponerad. Efter en kort men väldigt trevlig kväll för min del - var tvungen att åka till jobbet, och fysatan vad lite folk det var ute igår?!?! Jag som alltid börjar liva upp mig när jag ser folk tralla på gatorna, såg knappt en människa, vilket också betyder att jag var mer likt ett lik, he-he.
 
Nu sitter jag nyvaken hos farmor och tänkte strax börja fixa iordning mig lite. Dubbelpass vankas idag, både Löfbergs och Sibylla! Så himla kul att min vän Rebecca börjat jobba på Löfbergs nu också, nu kommer vi ha många uppbokade helger tillsammans;). Tråkigt nog missar jag Elins 18-års middag & maskeradfest som är idag, som jag mer än ALLT vill gå på. Är rikligt avundsjuk, ha-ha! Men att jobba är förstås inte fel det heller. Hoppas du får en suverän kväll Elin & förstås firar lite åt mig också! Som den festprinsessa du är!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0