Ännu en arbetande sådan

Denna helgen har resulterat i jobb och dubbelpass återigen. Har allt kommit in i en riktig arbetsperiod nu! Det låter lustigt att säga kanske, men det skall bli lite skönt med vecka & lite lugnare puckar igen! Har så mycket mer planerat på helgerna än vad jag har på veckodagarna, faktiskt. En sak som tar onödigt mycket energi från mig är Grums och alla bussresor. Hela mitt liv är i stan. Jag åker till stan för att träna, jag åker till stan för att plugga, jag åker till stan för att umgås med vänner, jag åker till stan för att jobba och jag åker till stan för att festa, fira och alla fritidsintressen det kan tyckas vara.. Allt!
 
Därför har jag efter många om & men beslutat att försöka hitta en egen lägenhet att hyra. De flesta äldre jag pratat med tycker att det är onödigt och slösigt, då resan hem till mig inte är ''speciellt lång'' och det ''går bussar'' samt att det är onödiga pengar. Men så mycket jag jobbar tycker jag att min energi är viktigare än några kronor i månaden. Det är för många timmar jag spenderar i en buss! Det enda kravet jag har, vilket också kanske är lite högt, är att lägenheten skall vara perfekt (haha). Har mailat på en superfin (hoppas verkligen jag får svar), annars får det bli massor av letande hädanefter!
 
Lite bilder från helgen!
 
 
Från Amandas middag
Stressfaktor i taxin påväg till jobbet
Fika i solen med min käraste Johanna
Och på tal om bussar, jag i mitt fotande ESS i överbliven tid..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0