CITY LIVING

God morgon! Fy-satan vad kallt det har gått och blivit ute! Jag tycker redan att det är alldeles för kall vinter och den har inte ens börjat.. Det är liksom bara september. Nåja, jag har en vinter till att utså, sedan skall jag absolut flytta till varmare breddgrader. Nu sitter jag i alla fall i biblioteket och har precis slutat en medialektion.
 
Skall ha prov om kamerans uppbyggnad + göra ett (faktiskt!!) superroligt bildspel tills nästa vecka. Och jag har kommit på ett grymt tema! Kan ni ana? Kärlek, glädje och alla dessa känslor funkar förstås alltid att använda, men det blir man aldrig unik med. SÅ jag skall ta ''City living'' som tema, framhäva Karlstads riktiga sida - som är mysig, underbar och full utav liv! Jag tänker visa allt från jobb, fikor, shoppingturer, powerwalks, skratt, fester & till och med en hockeymatch. Jag tror det kommer bli riktigt bra, och varierat!
 
Annars då? Har en lång men ganska soft dag ändå i skolan. Håltimme i 2h resulterar självklart i fikor på stan med min kära fikakompanjon Johanna! Längtar för övrigt till entreprenör-lektionen senare idag, vi har kommit på en strålande idé tillsammans som jag är riktigt taggad på att göra helhjärtat! Ikväll vankas träning och sedan skall jag ha en rejält onyttig filmkväll, med mig själv och dogsarna. ♥ Saknar mina älsklingar så!
 
I helgen vankas dubbelpass på både Sibylla, Löfbergs Lila och McDonalds. Det ser jag fram emot!
 
 
 
Älskar den här bilden på mig & Herrman från midsommar. Min lilla prins det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0