Medan alla andra........

Medan alla andra kommande studenter är på årets första studentfest, tillägnad för även mig, ja då ligger jag hemma i soffan. Och tro mig, även om jag inhandlat allt godis som kan tänkas finnas, letat efter alla filmer jag älskar - såsom Coco Chanels egna, är jag fortfarande jäkligt deppig.
 
Det är faktiskt otroligt trist att inte få ta del utav sin egna studentfest! Att vara decemberbarn är inte roligt alltså, speciellt inte som 17-åring i detta fall. Hade det inte varit för risken att förstöra för krogarna (som jag nu förstått) hade jag utan tvekan gått.
 
Nåja, livet är som sagt inte alltid en dans på rosor.. Nu skall jag peppa upp mig lite med en sista träff med en kär vän! Felicia M flyttar till Malta imorgon och vi måste såklart ta adjö - för ett litet tag.. Skall allt försöka se till att hälsa på nu när vintern kommer hit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0