DET RULLAR SÅ FINT

När man har lärt sig att uppskatta det lilla (såvida det inte är materiella saker förstås, he-he) - då är fasiken livet SÅ bra. Jag upptäcker mig själv med att plugga när jag har tråkigt, längtar efter att jobba & ser fram emot skolan. Hur nice känsla är inte det, om jag får fråga?! Väldigt om ni frågar mig! Nu sitter jag liksom bara och ler och filosoferar på hur underbart livet är, ha-ha. Som den tönt jag är..
 
Vi gjorde en inlämning på textkommunikationen förut om ''gestaltning'' - show, but don't tell! Som ni nog vet. I vilket fall som helst missförstod jag förstås och skrev om kärlek mellan två personer - istället för att gestalta en persons personlighet. Ahmen vad typiskt Emma.. Att du aldrig kan följa instruktioner din stöniga åsna!! Tänkte jag till mig själv, när jag insåg mitt lilla misstag. När jag kollade på rättningen förut hade min lärare skrivit: gud vad vackert skrivet om oförglömlig kärlek, poetiskt. En typisk liten faktor som får mig att skina upp på direkten!
 
All kärlek till alla UNDERBARA medmänniskor i min närhet. ♥♥♥ Och alla älskande människor!!! Resten kvittar för min del. Att omge sig med människor man trivas med & tycker om är så himla viktigt. Livet är för kort för att handskas med nertryckande människor. Tänk vad många bra dagar som skulle gå förlorade!
 
Filippa och Ida. Här har vi ett tydligt exempel på två mycket energigivande brudar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0