Nytta förenat med nöje

Godkväll raringar! Idag har jag haft en soft dag i skolan, slutade redan vid 13! Som vi alltid gör på måndagar i o för sig, så uppskattat. Alla borde få en mjukstart på veckan! Efter skolan skyndade jag mig hem för att sedan sticka till Sats igen, dubbelpass vankades! Blev Grit och en lättare variant utav boxning. Himla härligt! Och jobbigt! Just det! Fixade även mina naglar på Duvan idag. De hade växt ut som tusan & liknade någon form utav häxstyle... Så det var verkligen på tiden. Denna gången testade jag en ny färg, jordfärger tycker jag är väldigt fint - då det också passar till precis allt. Fick bli en rosa-beige variant, och som ni vet har jag en liten dille på allt som är beige:t, haha.. Men det är ju så fräscht! Förövrigt är de riktigt duktiga och OTROLIGT snabba på Nails for you. Ge det en timme & volla - du har alldeles fantastiska naglar! Något mer jag gillar med det stället är att de knappt kan prata Svenska så jag slipper spela trevlig genom att prata hela tiden, det funkar ändå inte...    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0