Tacksamhet är lycka!

Det var länge sedan jag haft en sådan här helg! Jag har glömt bort hur det är att stressa till och från fester och förfester, middagar & vad det nu kan tyckas vara... Det var en månad sedan jag var ute sist! Så ni kan nog förstå vad galet taggad jag var - lite för taggad, kanske, he-he.
 
I fredags firade vi Jennifer som fyllt 18 år, jag var dock bara med en stund på middagen (då jag som i vanlig ordning ALLTID lyckas dubbelboka mig), men det är väl så när man vill vara med på allt & inte missa något! Sedan åkte jag in till stan och deltog en snabbis hos Filippas förfest innan vi drog oss vidare mot Nadja. Kan nog även tillägga på en månad har jag glömt bort hur man festar. Har jag förlorat min festliga förmåga?
 
I ärlighetens namn, det spelar ingen roll! Jag är inne i mitt working mode just nu och det enda jag vill är att jobba. När jag går från jobbet längtar jag tills att börja igen. Förstår ni vilken härlig känsla det är?! I lördags vankades dubbelpass, Löfbergs Lila och Sibylla. Roligt som alltid, fick faktiskt ett jobberbjudande utav en kvinna som kom in och beställde - hur glad blir man inte då? Det är andra jobberbjudandet jag fått den här veckan, utav folk som vill anställa mig, det är verkligen en grym komplimang då det oftast är folk som jagar jobben, inte jobben som jagar människorna! Tacksam är jag. :-)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0