Söndagskväll @ degar järnet

Söndagarnas officiella syssla är såklart att mysa och bara va! Precis vad jag har gjort, tagit sovmorgon till klockan 13, ätit, ätit och ätit ännu mera & förstås varit ute på en härlig kvällsprommis med Olivia! Nu tänkte jag sätta på någon film, var evigheter sedan jag kikade på det.. Blir alltid så rastlös under filmer - vilket leder till att jag alltid tar massa pauser som lösning under filmen, som också leder till att jag aldrig hinner förstå filmen & tycker att den är värdelös. Ovärt, med andra ord. Ikväll skall jag i alla fall ge det ett försök, har jag tänkt!
 
Annars då? Imorgon har jag en slapp dag i skolan, skall fixa naglarna om salongen har tid och träna med vänner på kvällen. Perfekt start på en vecka det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0