En underbar känsla

Hallå mina vänner! Jag kom precis hem och ligger självklart bänkad framför hollywoodfruar, min favoritserie, men det var väl ingen nyhet. Hur som helst, efter jobbet idag - jag skall vara ärlig, jag struntade i att träna... Gjorde något annat som lockar så mycket mer, att shoppa! Jag tyckte faktiskt att jag förtjänade det med allt slit på sistone. Att belöna sig själv är trotsallt väldigt viktigt i mitt tycke! Och något som jag själv aldrig glömmer bort att göra, he-he.
 
Köpte nya fina och alldeles ljuvliga underkläder, på senaste tiden har jag fått en dille att inhandla det. Det känns liksom som att man inte kan känna sig riktigt fin om inte grunden är perfekt! Skall visa er sedan. För övrigt är jag så himla nöjd med livet just nu. Jag har återfunnit min motivation till plugget och jag ser fram emot att gå på lektionerna, lärarna är fantastiska och självklart vännerna likaså, jobben går galant & jag har fått massor utav nya arbetskompisar. Jag får creed för vad jag gör och känner mig faktiskt ibland lite fantastisk.
 
.. Sådana här dagar skall man ta vara på! Hoppas ni har det lika underbart som mig. Puss & kram!!
En liten skymt utav hur jag såg ut idag. Stilrena klackar, slitna Lee-jeans med en oversize blus och en figursydd  kavaj.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia Söderberg

Hej! Vi ska börja med UF företag i skolan nu och jag och en till tjej vill jätte gärna sälja VS produkter. Jag såg att ni hade gjort det och jag undrar om du skulle va snäll och hjälpa mig lite. Vi hittar nämligen inga sidor där vi kan köpa hem produkterna ifrån. Jätte tacksam för svar, du får gärna maila mig! Ha en bra dag, kramis!!

Svar: Hallå! Ah men gud vad roligt! Det stämmer alldeles utmärkt, vi mailade faktiskt olika säljare på blocket, tradera, ebay - som köpte in från USA & dem flesta gick med på att sälja till oss för ett billigare pris (så vi också tjänade på det) eftersom vi köpte en mängd produkter. Det skulle jag rekommendera er också att göra! VS produkter är väldigt roligt att sälja då det är himla lättsålt. Hoppas det går grymt för er & lycka till! Kram:)
emma TORSTENSSON

2013-09-13 @ 12:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0