Ny klass!

Livet är allt härligt! Och sensommaren håller i sig, vilket betyder att jag inte behöver fundera på att fly Sverige ännu i alla fall.. & det är alltid något. Idag gjorde jag första dagen i min nya klass -  och jag trivs som handen i handsken! Helt, helt, underbart! Länge sedan jag kände att jag kunde framföra min absolut bästa sida på lektionerna.
 
Nu har jag precis kommit hem och käkat lite food. Skall alldeles strax sticka in till stan igen för ett träningspass med Linnea! Blir zumba, som förövrigt inte är min bästa sida, skall man svänga vänster svänger jag höger.. Kordination har aldrig varit min starka sida.. Men åt andra sidan, man kan inte vara bäst på allt här i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0