Sibylla, färjestad & Mcdonalds

Jahapp.. Då var ännu en jobbande helg över! Måste erkänna att jag känner mig faktiskt lite duktig. Från att vara ute i alla fall minst 3 dagar i veckan, till.... inte på 3 veckor!! Så den kommande helgen skall det förstås firas.. Har trots allt extra mycket att ta igen!
 
I fredags blev det ett nattpass, i lördags blev det ett dagspass på Färjestad (tror dem vann?? He-he) och ett nattpass på Sibylla och nu vankas ett dagspass på Mc som avslut! Känns skönt! Trots att jag jobbat mycket har jag hunnit catcha upp med alla möjliga vänner, effektivitet skadar aldrig!
 
... OCH imorgon!! Byter jag äntligen klass! I ärlighetens namn, fy-satan vad jag har längtat! Kommer trivas så mycket bättre, eftersom skolan tar så mycket energi tycker jag att trivas i sin klass, ja det skall vara obligatoriskt. Vilket jag kommer att göra så himla bra nu!
 
Ikväll blir det förstås en traditionell söndagsmysis med favvosen! Skvaller, skratt och snack med en kär vän är alltid behövligt. <3
 
Hoppas ni haft en bra helg också!
 
Inbäddad bildlänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0