Look of saturday

Såhär såg jag ut igår! Innan jobbet trallade jag runt lite på stan, som i vanlig ordning i min lilla ensamhet.. MEN! Jag har så himla kul med mig själv! Missuppfatta mig inte, men jag är aldrig ensam. Jag har alltid turen att träffa på så många intressanta och pratglada människor att fördriva tiden med. Annorlunda men det är så det är!
 
För övrigt älskar jag min lördagslook! Ok.. Älskar mina flesta looks, ha-ha (alltså kläder). Pärlhalsband är verkligen en detalj värd att ta vara på, livar och klassar upp vilken klädsel som helst. Och förstås heelsen, som ger alla oss tjejer ben att dö för! Antar att vi kvinnor har tur med alla dessa älskvärda detaljer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0