Always classy never trashy

Utseende är en sådan detalj värd att ta vara på. Genom att klä sig/se ut, på ett visst sätt, har man chansen att visa vilket intryck man vill ge på andra. Vissa kan tycka att det är dömande, och jag håller helt klart med, men jag tycker också att det är en himla chans att visa vem man är på & vem man faktiskt vill vara! Det finns alltid två sidor, antingen ser man det svart, eller så ser man det vitt! Självklart väljer jag att se det vitt! Hoppas ni gör detsamma!
 
Här är lite bilder på mina två senaste looks! Båda outfitsen (okorrekt Svenska, jag vet), är nyinförskaffade och jag är så nöjd! Älskar att gå i klänning, kjol och visa ben. Jag tycker att det är kvinnligt, elegant och jag älskar att känna mig sådan. Dessutom är det väldigt bekvämt! Med vilja att vara unik måste man alltid sticka ut!
Denna knälånga klänning i linne kommer ifrån Lindex, kavaj från Stockholm, skor från Vagabond, solisar från Marc Jacobs och väska i bakgrunden från Burberry. Datorns märke vet jag tyvärr ikke...
Toppen kommer från Lindex, kjolen från Kappahl, läderklackar från Scorett & väska från Louis Vuitton. Den här looken gillar jag också! Genom att strunta i linnet under toppen - tycker jag att klädseln ser mer avslappnad ut, hade blivit lite för propert annars!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0