2 BIRTHDAYS & WORK

Oj! Vad lite uppdatering det är här på bloggfronten numera. Men! Har man fullt upp, så har man! Skall inte klaga, det är ändå bara roliga saker.  I fredags firade vi Sofia som fyllt 18, hann dock bara vara där en halvtimme och ja, typ lämna en present & kramas?? För att sedan rusa till bussen för att hinna till jobbet! Var helt svettig när jag kom fram, ha-ha. Åt andra sidan, lite träning skadar aldrig.
 
I lördags var jag bjuden hem till Filippa på ännu en födelsedagsmiddag - som blev hur lyckad som helst! Och äntligen hann jag ta del utav middagen lite. Min lilla värdinna kan allt fixa fest hon;). Klockan 21 stack jag till jobbet återigen, som i vanlig ordning. Och det resulterade i ännu en bra kväll! Till helgen blir det även min 3e helg utan fiesta! Vet ni hur det känns?? Bättre än vad jag kunnat tro! Visserligen är jag alltid sugen på att festa, dansa, skoja & bara leva livet med mina vänner - men det är faktiskt inte så illa att åka och jobba heller! Deltar trots allt i varje förfest, skillnaden är bara att jag laddar upp inför jobbet istället för krogen som de andra. Och det känns helt ok!
 
Igår blev det även en sleepover hos kära Julia med Jennifer & Frida! Resulterade självklart i en kväll med mycket godis, film och förstås skratt i mängder.. Sleepover blir man faktiskt aldrig för gammal för!! Länge leve barnsligheten!
Jag i fredags! Påväg till Sofia. Älskar förövrigt min outfit som jag shoppade häromdagen.
Födelsedagsbarnet, Stina och jag!
Kalas för Fia
Förberedelse inför middag hos Filippa
Finaste tjejerna!
Anna, jag & födelsedagsbarnet! (förlåt filippa... men kunde ej låta bli hehe)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0