Mysig tisdagsafton

Godkväll!! Jag har haft en utav de bättre kvällarna på väldigt länge, med mina käraste! Himla behövligt att bara prata om allt mellan himmel och jord - pinsamma som känsliga incidenter och allt där emellan... Allt skall nämnas och inget glömmas! Sådana här kvällar livar verkligen upp vardagen.
 
Annars då? Tjejerna åkte precis hem och jag skall snart sussa tänkte jag, jag som trodde att jag skulle bli rastlös på lovet?? Lika fullbokad som i vanliga fall & som jag velat! Imorgon har jag tid för naglarna klockan 10:00 och sedan vankas ett dubbelpass på både Sibylla & Mcdonalds från 12:00-00:00!
 
 
Denna gång bjöd jag på ceasarsallad till huvudrätt och marrängscvish (stavning?) till efterätt! Trots opassande kombo är det rätter jag aldrig tröttnar på...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0