Perfektion

Ok, här talar vi utan tvekan om perfektion utan minsta lilla fel. Manikyristen jag var hos idag, var den bästa jag besökt hittills. Eftersom mina naglar växt ut så pass mycket struntade vi i tippar och Yulia lade enbart på förstärkning (på min egna nagel) utav akryl och målade på fransk-manikyr med främsta noggrannhet.
 
Resultatet blev fräscht, naturligt och lyxigt. Det såg inte alls lika tillgjort ut som det brukar och det känns mer äkta, förmodligen för att det kanske är det också! Slutligen valde jag två dekorationer, inget svårt beslut att välja Chanel kan jag konstatera. Nöjd!
 
Bortsett ifrån det har jag jobbat och slitit. Hunnit med en arbetsintervju och imorgon vankas ännu en! Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är arbetsintervjuerna? :)

2013-10-31 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0